MARKETINGTOGO.NL

Boost your business!

Aldi breidt marketingafdeling flink uit

Aldi heeft de afdelingen marketing en communicatie met 9 personeelsleden versterkt. Dit meldt Nienke van de Streek, directeur Marketing en Communication bij Aldi, op Linkedin.

Kick-off

‘De kop is er af: we zijn begonnen! En, niet meer te stoppen! Vandaag hadden we de MarCom kick-off waarin we maar liefst 9 nieuwe collega’s mochten verwelkomen. Wat een gaaf team met 25 energieke, inspirerende professionals!’

Positionering van het merk

In februari begon de zoektocht van Aldi naar professionals op het gebied van marketing en communicatie. ‘We bouwen de bestaande afdeling verder uit, met professionals die zich gaan richten op de positionering van en communicatie over ons merk’, zei de supermarktketen op Werkenbijaldi.nl.

Social media en externe communicatie

Onder de kop ‘marketingvacatures’ stonden 16 verschillende vacatures die de nieuwe koers van de supermarktketen onderstrepen. Zo zocht Aldi Nederland onder meer naar een socialmediaspecialist en socialmediamanager en een interne en externe communicatiemanager.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *